معارفه رئیس جدید هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

معارفه رئیس جدید هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی
آقای مهندس حمید بخشی بعنوان رئیس جدید هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی معرفی گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی ؛ طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر آرام معاون محترم مجامع و امور شرکت های شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا،مدیر حراست هلدینگ آینده پویا،مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره،مشاور عالی حراست مدیرعامل،معاون مالی و منابع انسانی شرکت،آقای مهندس حمید بخشی به عنوان رئیس جدید هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی، معارفه گردید.

جناب آقای دکتر آرام درابتدای این مراسم از زحمات ارزشمند رئیس سابق هیات مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی جناب آقای دکتر اشرفی تقدیر و تشکر کردند.

آقای مهندس وحید زمان شاهرودی مدیرعامل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی در این مراسم گفت: با تمام توان و تلاش مضاعف و با کار تیمی در راستای اهداف و سیاست های تدوین شده گام خواهیم برداشت و در جهت تعالی شرکت تلاش خواهیم کرد.

 

معارفه

معارفه

معارفه
معارفه
معارفه
رسانه جدید
۱ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش